Logo Rádia Impuls se v květnu dočkalo svého redesignu. Delší dobu používaný claim Ráááádio se stal nedílnou součástí loga. „Podle posledních výzkumů z dubna 2007 vyplynulo, že téměř polovina dotazovaných si dokázala spojit claim Ráááádio s Rádiem Impuls, proto jsme se rozhodli, vyměnit v logu slovo rádio za Ráááádio,“ říká Karolína Šimová, marketingová a obchodní ředitelka Rádia Impuls a RockZone 105,9.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.