Agentura AP informovala o novince, která se objevuje v nákupních centrech. Malé kamery, které jsou umístěny přímo v obrazovce, na níž je vysílána reklama, nebo v její blízkosti, totiž mohou rozeznávat konkrétní osoby, které zaujmou konkrétní reklamní spoty. Podle tvůrců sledovacích systémů je software schopen určit pohlaví, věkovou kategorii a v některých případech i etnickou příslušnost – a podle toho má možnost reklamu pozměnit. Může to znamenat, že se na obrazovce objeví reklama na žiletky zaměřená na muže, reklama na kosmetické výrobky pro ženy nebo na videohry pro teenagery. Záležet bude jednoduše na tom, kdo se k obrazovce přiblíží. Tato novinka nabízí inzerentům velkou příležitost zefektivnit zacílení svých reklamních spotů. Výrobci tvrdí, že jejich systémy jsou schopny přesně určit pohlaví 85 až 90 procent lidí sledujících reklamu, zatímco přesnost zjišťování dalších údajů je ve fázi dalšího zdokonalování.
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2