Celosvětová finanční krize dopadne i na příjmy České televize, které plynou z prodeje reklamního času, jenž souvisí s MS v klasickém lyžování v Liberci. ČT za reklamu vyinkasuje nižší částku, než se kterou počítala. Ta se bude pohybovat v jednotkách miliónů korun. Celkové výdej firem na reklamu podle odborníků nepřekročí částku 20 miliónů korun. Mluvčí ČT LADISLAV ŠTICHA uvedl pro ČTK: „Budou to maximálně jednotky milionů korun. Rozhodně optimistické cíle, které se nastavovaly před necelým rokem, splněny nebudou. To je naprosto nereálné.“ Kromě finanční krize také „bílá stopa“ není pro inzerenty tak atraktivní jako „tradičnější“ sporty. „Je nutno si objektivně přiznat, že zájem o tuto sportovní disciplínu u inzerentů je mnohem menší než v případě hokeje nebo fotbalu či olympiády,“ poznamenal Ladislav Šticha.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.