Nová hudebně-zábavná rozhlasová stanice Jihlava 101,1 FM již brzy svým posluchačům nabídne informační servis. V licenčních podmínkách je uveden 10% podíl mluveného slova. Stanice už dostala i své logo. Ze 673 grafických návrhů posluchačů vybrala porota logo jednatřicetiletého Jana Zábranského, dostal za něj odměnu rovných deset tisíc korun českých. Vítězné logo si můžete prohlédnout níže. „ Logo v sobě kombinuje stylizovaný symbol Jihlavy, ježka, a také notu, která má evokovat hudbu, hlavní doménu vysílání nového Rádia Jihlava“. Stanice vysílání začne vysílat v březnu. „Firma, která nám buduje zázemí, se zavázala, že bude mít vše hotové do 12. března,“ říká v tiskové zprávě programový ředitel Petr Zettner. „Potom chceme pár dnů vysílat do zdi a pak už se uslyšíme na frekvenci 101,1 FM.“
Programový ředitel Petr Zettner působil v Českém rozhlase Region, během minulých šesti let mimo moderování vedl tým redaktorů. Má za sebou dva roky v ČT a dopravní zpravodajství Rádia Impuls. Licence byla rádiu udělena loni v červenci. Hrát se na Jihlavě bude pop, měkčí rock, chybět nebude folk a country. Zpravodajství se zaměří zejména na regionální vysílání. Cílovou skupinu tvoří posluchači ve věku 30-50 let. V ranním bloku mají dominovat častější mluvené vstupy s vyšší zastoupení české hudby. Dopoledne se bude mluvit o kultuře a zajímavostech, odpoledne o životním stylu, večer se rádio zaměří na kontakt s posluchači. Vysílač bude mít výkon 250 W, provozovatelé plánují poslechovost až 70 tisíc lidí. Licenční podmínky Rádia Jihlava si můžete přečíst zde.