Televize Barrandov vysílá dva měsíce a rozhodla se pro krátkou bilanci svých úspěchů. Upozorňuje na stoupající sledovanost, ze 7. místa v úvodu postoupila na 4. pozici v kategorii Ostatní a mezi netematickými stanicemi se ocitla v čele. V Česku předběhla i slovenskou Markízu nebo TV Joj.
Z důvodů velkého zájmu inzerentů posunula TV Barrandov začátek sobotního vysílání o půl hodiny. Heslo „tv barrandov“ se dostalo ve vyhledávači Google na šestou pozici v nejvyhledávanějších slovech. Došlo také k navýšení základního kapitálu o 400 miliónů korun za účelem zvýšení bylo posílení vlastních zdrojů společnosti Barrandov Televizní Studio a.s. s ohledem na potřebu řešení finančních zdrojů pro zahájení vysílání TV Barrandov.
V dubnu 2009 TV Barrandov představí nové image spoty, které momentálně vznikají na Kanárském ostrově Tenerife. Proměnu chystá také pořad 90 minut, komentující témata, o nichž se mluví v Česku.