Český rozhlas 1 – Radiožurnál začne od dubna používat nové logo. Reaguje tak na výrazný pozitivní posun ve vnímání značky Radiožurnálu jako dynamické a moderní rozhlasové stanice.
„V roce 2008 došlo na Radiožurnálu k výrazným programovým změnám, vysílání se zpřehlednilo, je dynamičtější. Z realizovaných výzkumů je patrné, že posluchači vnímají tyto novinky pozitivně, což se projevilo i meziročním nárůstem poslechovosti v denním i týdenním měření. Také propagace značky Radiožurnál v loňském roce byla silná a úspěšná. Značka se tak více vyprofilovala a do značné míry omladila. Proto je jen přirozené, že na tyto pozitivní změny reagujeme i redesignem staničního loga,“ říká RENÉ ZAVORAL, marketingový ředitel Českého rozhlasu.
Součástí zadání redesignu stávajícího loga (ČRo 1 – Radiožurnál ho používá od r. 2000) byl výzkumy podpořený požadavek na zachování motivu zeměkoule. Autorem redesignu loga je pražské grafické studio Kafka Design, které zvítězilo v únorové soutěži a bude s Českým rozhlasem nadále spolupracovat při tvorbě grafického manuálu.
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2