Kvůli ekonomické krizi mají být zisky ve srovnání s loňským rokem nižší až o 14%. Celkové výnosy z reklamy za letošní rok dosáhnou podle očekávání České televize 648 milionů korun českých. Tyto výsledky jsou součástí předkládací zprávy pro jednání vlády (to se uskuteční 20.dubna 2009). Členové vlády mají projednat návrh rozpočtu účtu ČT pro užití výnosu z reklam na rok 2009. Přitom ještě začátkem tohoto roku ekonomické oddělení čekalo, že výnosy z reklamy vystoupí na 755 milionů korun (loni činily 750 milionů). ČT musí každý měsíc poskytnou 12,5 milionu korun z celkového výnosu Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, ukládá jí to nový zákon. Částka je fixně daná, nijak ji neovlivňuje výše příjmů z reklam.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.