Největší veletrh reklamních služeb ve střední Evropě navštívilo počátkem dubna v Praze 10 447 lidí.
Výrazný úbytek ale veletrh nepoznal, loni přišlo jen asi o 1,5 tisíce lidí více. Samotní organizátoři jsou s návštěvností spokojení, pokles kvůli krizi očekávali. Krize však postihla veletrh z jiného hlediska, hned několik firem i přes rezervování míst muselo svoji účast kvůli různým důvodům zrušit. Ředitelka veletrhu Monika Hrabalová pro server mediafax.cz sdělila více: „V oboru reklamy a marketingu ale platí více než dvojnásob známé pravidlo, že investováním do propagace lze v době útlumu získat mnohem více, než v čase, kdy ekonomika nepřetržitě roste. Proto snížení zájmu některých vystavovatelů kompenzovali jiní, kteří se rozhodli chopit příležitosti a ukázat, že umí nabídnout řešení, jež pomohou úspěšně překonat krizové období. A to nejen jim samotným, ale hlavně jejich zákazníkům – zadavatelům reklamy.“
Zhruba 70 procent návštěvníků představovalo profesionály z oboru. Cizinci pak tvořili podíl 17%. Letos vystavovalo 248 subjektů z 9 zemí světa (ve srovnání s minulým rokem je to o 102 méně). Celkem se však představilo 291 firma (ne každá měla svůj vlastní stánek). 52% vystavovatelských firem uzavřelo kontrakty na příští rok (oproti 55% minulý rok, v roce 2007 to bylo 66%), ale například před 4 lety pouhých 41%. „Kromě krize mohlo letos část potenciálních vystavovatelů odradit i nedávné zničení jednoho z křídel Průmyslového paláce požárem,“ uvádí Mediafax.