UKÁZKA UVNITŘ – Bezplatný deník Metro dnes přechází na novou grafickou podobu a rozšiřuje některé rubriky. Nový layout vytvořil španělský designér Al Trivino, mimo jiné autor nové podoby britských The Times, a nová grafická podoba se postupně dostává do všech mutací deníku Metro po celém světě. Agentuře ČTK to řekl marketingový ředitel titulu Aleš Pýcha.
Podle něj se nejvíce změní především titulní strana a každá sekce dostane jiné barevné rozlišení. Noviny budou také obsahovat netradiční grafické prvky, například události ve fotografii nebo události v číslech. Deník Metro vychází dnes po dvoutýdenní pauze, zatím poslední vydání vyšlo 23. prosince.
Deník Metro vydává vydavatelství Metro Česká republika, které patří do mediální skupiny Mafra. Metro je tak sesterským periodikem Mladé fronty Dnes nebo Lidových novin. Je distribuováno zdarma v Praze a dalších 50 městech v průměrném denním nákladu 290 tisíc výtisků. Kromě Metra v České republice vychází i několik dalších bezplatných titulů, z nichž nejznámější je ekonomicky zaměření deník E15 konkurenčního vydavatelství Mladá fronta.
Novoroční a původní layout bezplatného deníku Metro.