Hitrádia patřící do mediální skupiny Media Bohemia letos realizují nový síťový projekt Srdce na cestách. Snaží se oslovit komunitu cyklistů, in-line bruslařů a milovníků koloběžek. Všechna regionální Hitrádia tak v průběhu léta realizují desítky akcí na cyklostezkách napříč republikou a ve spolupráci s partnery jako BESIP a AutoMat se věnují osvětě v případě silniční dopravy.
Zdroj: Media Bohemia
Projekt Srdce na cestách je sezónní projekt všech regionálních Hitrádií. Během prázdnin až do října se promo týmy všech deseti regionálních Hitrádií vydají několikrát na cyklostezky, aby zde sportovce upozornily na to, jak se chovat na cyklostezkách bezpečně.
„Hitrádia patří svým formátem mezi AC rádia, pracují s mladými lidmi a rodinami. Naším hlavním cílem je proto edukovat tyto cyklisty, in-line bruslaře i koloběžkáře opravdu zábavnou a nenásilnou formou. Ve vysílání se zaměřujeme na vtipné momenty ze silniční dopravy, které mají edukativní rámec. Na akcích zase připravuje nejrůznější soutěže, hudební vsuvky a další zábavné prvky v jejichž rámci si naši fanoušci a posluchači nenásilně osvojí prvky bezpečnosti, a současně se při tom pobaví celá rodina,“ vysvětluje Petr Uchytil, šéf marketingu a produktu Media Bohemia.
Celkově by chtěla Hitrádia projektem oslovit milion posluchačů on-air a fanoušků on-line na sociálních sítích. Hlavním prvkem je ale setkávání s posluchači přímo na cestách. „Kola, cyklostezky, rodinné výlety, to je život a svět našich aktivních posluchačů. Rodinná i turistická cyklistika je jedním z našich největších témat. O to víc nás trápí statistika, podle které za první pololetí letošního roku zamřelo na cestách v ČR nejvíce cyklistů při bezmála dvou tisíc nehodách. Naše letní promo aktivita tak může být nejen tradičně zábavná a interaktivní, ale především užitečná,“říká Michal Merenda, programový ředitel celé sítě Hitrádií.
Srdce na cestách je projekt, který spolufinancuje Fond zábrany škod. Partnery projektu jsou i regionální komerční partneři s vazbou na silniční dopravu, vybavení pro cyklisty nebo ti, kteří se na projektu podílí skrze své CSR projekty. Na projektu spolupracuje i řada dobrovolníků včetně rozhlasových moderátorů.