Kaufland a Ben Cristovao přichází s vánoční kampaní pro Světlušku

I letos se v prodejnách Kaufland rozběhne oblíbená charitativní akce na podporu nevidomých a slabozrakých v rámci Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška. Vánoční sbírka, která již šestým rokem nabízí zákazníkům možnost zakoupit charitativní jmenovky na dárky, se stala významnou součástí předvánočního období. Doposud se podařilo vybrat úctyhodných 81 milionů korun, které směřují na pomoc lidem se zrakovým handicapem a lokálním organizacím, jež jim poskytují své služby.

360° kampaň s Benem Cristovaem

Letošní ročník sbírky se rozhodl Kaufland podpořit rozsáhlou kampaní s komplexním komunikačním mixem. Do spolupráce přizval oblíbeného zpěváka a influencera Bena Cristovaa, pro kterého je toto partnerství první aktivitou pod záštitou Světlušky a Kauflandu. Kreativní pojetí kampaně vzniklo ve spolupráci s contentovou agenturou FUSE, součástí skupiny Omnicom Media Group.

Komunikace zahrnuje televizní spot produkovaný Boogie, rozhlasové reklamy, tiskové materiály, outdoorovou reklamu i aktivní přítomnost na sociálních sítích. „Chtěli jsme trochu vystoupit z řady vánočních charitativních reklam a publikum překvapit,“ vysvětluje Peter Chalupianský, CSR manažer Kaufland Česká republika.

Televizní spot s poselstvím a hravostí

Kreativní zpracování reklamy staví na dětech, sněhu a jmenovkách na dárky, přičemž si pohrává s významem stát se „Vánoční světluškou“. Spot klade důraz na atmosféru Vánoc a propojuje ji s myšlenkou pomoci.

Tři fáze kampaně

Kampaň je rozdělena do tří částí:

  1. Informační fáze začala již na začátku listopadu a připomíná důležitost přispění ke sbírce.
  2. Hlavní část probíhá od 25. listopadu do 8. prosince, kdy zákazníci mohou zakoupit charitativní jmenovky. V této fázi je kladen důraz na aktivaci a výzvu k akci.
  3. Závěrečná část je věnována poděkování dárcům a komunikaci celkového výtěžku sbírky.

Komplexní přístup

„CSR komunikace obvykle bývá méně intenzivní a komplexní. Tentokrát jsme díky kvalitní kreativitě a promyšlenému rozpočtu vytvořili kampaň, kterou veřejnost určitě nepřehlédne,“ říká Matouš Hruška z agentury FUSE.

Spojení Kauflandu, Světlušky a Bena Cristovaa přináší nejen silné poselství, ale také příležitost, jak prostřednictvím vánočního gesta pomoci těm, kdo to nejvíce potřebují. Pokud se letos rozhodnete stát součástí Vánoční světlušky, můžete jmenovkami na dárky potěšit své blízké a zároveň přispět na dobrou věc.

Na spot se můžete podívat zde.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .