Konference E-mail Restart 2025: Jak maximálně využít zákaznická data?

Digitální agentura Taste přichází se čtvrtým ročníkem konference E-mail Restart, která proběhne 23. ledna 2025 v pražském Kině Lucerna. Tato největší offline akce věnovaná e-mailingu v České republice nabídne bohatý program, zaměřený na efektivní práci se zákaznickými daty.

Konference E-mail Restart 2025 přinese celkem 11 odborných přednášek, které účastníkům poskytnou praktické návody, reálné ukázky a případové studie. Tyto poznatky budou moci návštěvníci okamžitě aplikovat ve svých marketingových strategiích. Na pódiu se objeví uznávaní odborníci jako Jakub Olexa, Martin Císař nebo Karel Holub, kteří představí nejnovější trendy a osvědčené postupy v oblasti e-mailového marketingu.

Téma: Maximální využití zákaznických dat

Hlavním tématem letošní konference je maximální využití zákaznických dat. Jak vysvětluje Lukáš Vlášek, Head of Marketing Automatization v agentuře Taste a hlavní organizátor akce:
„Na předchozích akcích v roce 2024 jsme se zaměřili na retenci zákazníků a práci s daty. E-mail Restart na tyto meet-upy navazuje a zaměřuje se na praktické využití dat k dosažení lepších výsledků.“

Kdo vystoupí a na co se těšit?

1. Jakub Olexa
Jeden z nejvýznamnějších expertů na e-mailing s více než 20 lety zkušeností. Ve své přednášce se zaměří na bezpečnost dat, ochranu před spamem a boj proti botům.

2. Martin Císař a Adéla Görtlerová
Představí ukázku kampaně ze Škoda Auto, která propojuje uživatelská data z různých interních systémů a reaguje na chování zákazníků na webu.

3. Karel Holub
Prozradí, jak efektivně využívat CDP (Customer Data Platform) a personalizovat obsah pro anonymní i pseudo-anonymní uživatele.

4. Markéta Kryštůfková a Aneta Abelová
Na případové studii e-shopu Vuch ukážou, kde hledat nejlepší retenční scénáře a jak je aplikovat v praxi.

5. Lukáš Hertl
Doplní praktické ukázky, například propojení business dat s marketingovými nástroji, vytváření pokročilých segmentů a spouštění personalizovaných automatizací.

Další zajímavé přednášky

  • Kazimír Krysta nabídne praktické tipy na komplexní reporting pro různé úrovně ve firmě.
  • Monika Peštová z Ecomailu shrne nejúspěšnější e-mailové kampaně roku 2024.
  • Jan Baštýř vysvětlí univerzální principy e-mailingu, které fungují v různých oborech.
  • Jan Krčmář poradí, jak díky dynamice v e-mailingu zaujmout zákazníky a přeskočit konkurenci.
  • David Janoušek a Robert Čížek odpoví na otázku, zda je retence klíčová pro dlouhodobý růst firmy.

Networking a doprovodný program

Kromě inspirativních přednášek nabídne konference také prostor pro networking a neformální setkávání. Účastníci si budou moci užít kvalitní občerstvení a navázat nové profesní kontakty.

Jak se zúčastnit?

Vstupenky na konferenci E-mail Restart 2025 jsou k dispozici na webu www.emailrestart.cz. Pokud chcete posunout svůj e-mailový marketing na novou úroveň, tato akce je příležitostí, kterou byste si neměli nechat ujít!

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .