Nová řada Survivoru představí jedinečné osobnosti a velké hráče s rozdílnými charaktery, názory a přístupy k životu. Nyní budou svádět boj s počasím, přírodou, ostatními i sami se sebou. Na ostrově uprostřed karibského moře ...
Rádio Blaník, které je dlouhodobě rozhlasovou jedničkou v podílu na trhu, dle nových dat Radioprojektu opět zvýšilo svůj náskok před ostatními stanicemi. Aktuálně zaujímá tržní share 10,9 %. Meziročně si v Radioprojektu polepšil...
Česká televize spustila zcela novou verzi hybridní aplikace Teletext postavené na internetové technologii a přináší další rozměr pro tuto tradiční službu, zaměřenou převážně na zpravodajské a sportovní informace. V moderním desig...
Rádio Blaník od pondělí 5. února mění své programové schéma. Ranní show Dobré ráno od 6.00 do 9.00 hod. nově moderuje oblíbený moderátor Petr Slíva. V čase od 10.00 hod. do 13.00 hod. se nově představí moderátor Jirka Fr...
Populární západočeské Hitrádio FM Plus začíná od února vysílat i na frekvenci 96.6 FM v Mariánských Lázních. Stanice, která působí v Plzeňském a Karlovarském kraji, tak pomocí tohoto dokrývače vylepší pokrytí v Mariánských...
Hitrádio Orion, nejposlouchanější stanice Moravskoslezského kraje, v rámci své dlouholeté spolupráce s neziskovou organizací Haima Ostrava chystá novou hru pro onkologicky nemocné děti hospitalizované ve FN Ostrava. Interaktivní temati...
Masopustní veselí se na západě Čech těší velké oblibě a tuto tradici v regionu udržuje řada obcí a další se k nim v posledních letech postupně přidávají. Posluchači Hitrádia FM Plus teď volí krále všech masop...
Pod červeným tlačítkem teď mohou diváci sledovat výběr videí z lifestylových webů Primy. Nabídka videí se bude postupně rozšiřovat. Pro zimní fitness sezonu se partnerem aplikace stal InSPORTline.
Zdroj: TV Prima
„Jsme rádi...
Sportovní televizní fanoušci v Česku a na Slovensku se mohou těšit na novinky. Skupina Nova už 29. února spustí další prémiové sportovní stanice. V pořadí pátý a šestý kanál nabídne motorsport v čele s exkluzivn...
V zákaznických centrech telefonních operátorů se stále výrazněji uplatňují prvky umělé inteligence. Narůstá rovněž počet klientů, pro které je interakce s chatboty či voiceboty preferovanou cestou, jak řešit zákaznické požadavk...
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.