Radiohouse opět uvolní reklamní prostor za 79 milionů regionálním podnikatelům. Program RH 300 Cross je spuštěn ve spolupráci s TV Nova 

Mediální zastupitelství Radiohouse představuje projekt na podporu malých a středních podnikatelů a začínajících startupů a pomůže tak regionálním klientům v boji proti globální konkurenci. Do aktuálně spuštěného programu mediální podpory s názvem RH 300 Cross se mohou zájemci přihlašovat od 23. září do konce listopadu 2024. Radiohouse mezi prvních 300 žadatelů uvolní mediální prostor na zastupovaných rádiích v hodnotě 79 milionů Kč. Do projektu je také zapojena TV Nova.

Zdroj: Radiohouse, zleva Štěpán Ryska (jednatel Radiohouse), Lubor Burda (vedoucí oddělení prodeje digitální reklamy TV Nova).

Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia, Rock rádio, Fajn rádio a mnoho dalších, spouští již třetí ročník podpůrného marketingového programu. Program s názvem RH 300 Cross, kterému předcházel úspěšný program RH 300 v předchozích letech, je určený malým a středním podnikatelům v regionech. Letos bude podpora kombinovat klasické rozhlasové spoty, cílené digitální audio i vizuální formáty v HbbTV. 

„Nůžky mezi velkými a malými podniky se rychle rozevírají. Ekonomický vývoj zdaleka nepociťují všichni stejně a ti menší lokální hráči začínají bohužel na konkurenci ztrácet. Chceme je pobídnout k aktivitě a uvolníme pro ně reklamní čas. Pomůže nám navíc TV Nova,“ říká Štěpán Ryska, jednatel Radiohouse, který má na starosti prodej reklamního prostoru na zastupovaných a vlastněných rádiích skupiny Media Bohemia. 

Zdroj: Radiohouse

Program počítá s rozsahem reklamního prostoru přibližně v hodnotě 79 mil. Kč za celou skupinu. Podpora se dělí na jednotlivé regiony s ohledem na jejich velikost. Tří stovkám dosud neinzerujících klientů nabídne Radiohouse nejlepší celoroční obchodní podmínky a pak jim jako bonus prakticky zdvojnásobí množství reklamy, aby byl efekt brzy patrný. Firma, která se do takového projektu přihlásí, musí mít funkční provoz a hotové vlastní standardní komunikační kanály. 

„Jsme rádi, že můžeme být součástí tohoto projektu a těšíme se na spolupráci. HbbTV představuje skvělou příležitost pro regionální klienty, protože díky možnosti cílené reklamy na konkrétní kraje se i menší podniky mohou zviditelnit na obrazovkách TV Nova. Naším cílem je dát těmto firmám reálnou šanci růst a oslovit nové zákazníky,“ říká Lubor Burda, vedoucí oddělení prodeje digitální reklamy TV Nova.

Podnikatelé, kteří se do projektu přihlásí, budou vybráni a splní daná kritéria, budou moct čerpat současně s nejvýhodnějšími podmínkami i kompletní marketingové poradenství, kdy odborníci napříč obory připraví pro vybrané podnikatele speciální online workshopy například na téma sociální sítě, AI v marketingu a další

Přihlášení do projektu RH 300 Cross je možné do konce listopadu 2024 a podpora bude fungovat po dobu celého příštího roku. Reklama poběží přibližně stejnou intenzitou celý rok.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .