Člověk, tedy i pětasedmdesátiletý dědek se, přes svou skepsi, občas těší na novou televizi. Zmizela mi Z1 a Noe, satelit nemám, takže v DVB-T se objevila Prima LOVE. Podle licence to má být televize pro ženy. Řekl bych, že pro blondýny. To, co jsem z úmyslu provozovatele pochopil je, že jde o vatu mezi reklamami. Vatu pro nenáročné švadlenky a kuchařky.
Je také možné, že se počítá s babkami, mými vrstevnicemi, kterým neslouží paměť na názvy programů, které již oběhly „všechny“ televize, tedy jen ty soukromé. Počínaje Novou a konče Love. Nepochopil jsem podnikatelský záměr, když reklam je v našem regionu určité penzum, a další ukrajování z onoho reklamního koláče, je jen dělením stávajícího.
Kdesi v podvědomí mi zvoní fáma, byla-li to jen bublina, že je Prima na prodej. Asi je to jen mediální šum, protože televize má jen českou adresu, jinak je nejméně padesáti procenty v zahraničí. Tam je asi ta snaha rozdrobit tuzemský reklamní trh. To však pochopí až potom, co je český živel převálcuje.
Prima love reprízovka to co se dávalo opakují na prima love , chybí tam pořad typu sama doma a vadí tam nic než pravda :-(