Vánoční kampaň operátora Vodafone, která má demonstrovat, že je dotyčná firma „o krok napřed“ není ani nevšední, natož originální. Mnoha lidem nejenže leze krkem, když telekomunikační firmy spouštějí své vánoční kampaně již na přelomu října a listopadu. Aktuální kampaň navíc nepřináší nic nového. Jenže ruku na srdce, kampaň typu „SuperVáclav“ se s podobným mediálním ohlasem povede jednou za život (byť i v tomto případě jde o import nápadu z Ameriky).
Když si ale odmyslíme tyto souvislosti, je u některých kampaní zarážející ještě jedna věc. Vodafone se snaží vtipnou formou komunikovat, že je o krok napřed. Jenže pro mnohé firmy je tragédii, když marketing překonává kvalitu služeb. Vodafone převedl své zákazníky na nový zákaznický systém, aby byl o krok napřed. Technické problémy se mu ale nevyhýbají, a pokud potřebujete vyřídit jakoukoliv reklamaci, obrňte se mnohaměsíční trpělivostí. Abych ale nebyl nespravedlivý – nablýskaný marketing versus tvrdá realita není jenom problém telekomunikačních operátorů. Podobně jsou na tom třeba i banky. Téměř všechny banky mají „nejlepší služby“, „nejnižší poplatky“, nebo jsou „inspirovány klienty“. Když ale přijdete do kterékoliv banky s malinko nestandardním požadavkem, který je ale jinde v Evropě zcela standardní, u úžasných českých bank nepochodíte.
Ale zpátky k Vodafonu. Pokud by to bylo obráceně, a operátor by místo Velikonoc v zimě komunikoval třeba Vánoce v létě, mohlo by to být zajímavější. Klienti by určitě nepohrdli zajímavými dárky, které by ale nemohly být pouze symbolické (Internet v mobilu na víkend zdarma?!). Jenže i Vánoce v létě jsme tu už jednou měli. Pokud si vzpomenete, které médium s tím přišlo jako první, dostanete od našeho kolegy Jakuba Boučka jedno veliké osobní uznání úplně zdarma :-) Správnou odpověď očekáváme pod článkem…
Kampan s pavlem čtvrtníčkem falešný sníh , umělý sobi s těma psi by byla lepší :-D
Mohli natočit vobyčejnou reklamu ,…
Síš jsem dejte odkaz youtube na reklamu pavlem čtvrtníčkem
Jasně, hrnou se do všeho nového, ale někdy to spíš pěkně chaotické a nesmyslné. např. mám Oskartu a najednou je problém zjistit kdy vyprší platnost kreditu … at‘ jdou do hajzlu s takovejma novinkama a vylepšováním. Starší bylo lepší.
Já mam s Vodafonem za poslední rok taky samý problémy. Začalo to při reklamaci mobilu, včera sem se na prodejně dozvěděl, že operátorka, který sem nahlašoval nemožnost přihlášení do Vodafone Parku, zadala do systému, že „zákazník se nemůže přihlásit do Internetové samoobsluhy“. Navíc mi bylo řečeno, že mam v rámci svýho „nejlepšího“ tarifu Na míru pořád aktivní SMSky, ikdyž sem je asi před měsícem deaktivoval s internetem a voláním, protože svoje Vodafone číslo momentálně vůbec nepoužívám… Vodafone je parta sprosťáků!
http://www.youtube.com/watch?v=MTileQ4-M78 asi tak
první byla samozřejmě nova s Popelkou letos na začátku července :-D