Vědecká témata od společnosti Discovery ozdobí čínské weby.
Discovery Communications, vlastník kabelových stanic (například Discovery Channel), podepsal smlouvu s Baidu, největším čínským vyhledávačem. Vzájemnou dohodu uzavřely obě společnosti v úterý v Pekingu. Společnost Discovery poskytne příběhy, fotografie nebo videoklipy o vědě, archeologii, historii a dalších žánrech, které pokrývají kabelové společnosti. Portfolio v sobě zahrnuje stanice Discovery, Animal Planet, Science Channel a Planet Green.
Materiály přeloží server do mandarínské čínštiny a umístí je do nové webové sekce. Společnosti se domluvily na rozdělení zisků z reklamy. Manažeři společnosti Discovery si slibují především zvýšení podílu na čínském trhu. Čínský trh je velkým lákadlem pro různé společnosti. Ale tamní trh jim mnohdy působí nemalé vrásky na čele. Na jedné straně tvrdé omezení čínských úřadů, na straně druhé velké problémy s pirátstvím.
Baidu se přezdívá „čínský Google„, společnost ovládá až 70% trhu internetových vyhledávačů. Minulý týden pak vykázala pětačtyřicetiprocentní růst tržeb v druhém kvartálu. Discovery si navíc nenechala ujít ani televizní trh a prodala své programy i do tamních televizí.