Americká burza byla překvapena výsledky internetové společnosti Yahoo!. Takový růst zisku i tržeb nikdo neočekával. Stojí za ním obnovení aktivity na reklamním trhu ve třetím čtvrtletí tohoto roku. S odvoláním na agenturu Reuters o tom píše Mediafax.
Podle Rosse Sandlera, analytika společnosti RBC Capital Markets dosáhl prodej reklamy souvislého růstu ve výši dvou procent. „V podstatě to znamená, že největší reklamní zadavatelé, kteří požadují vysokou kvalitu, se opět vrací k Yahoo, ve třetím čtvrtletí dokonce ještě více, než v tom druhém,“ řekl Sandler. Tržby za třetí čtvrtletí se dostaly na 1,13 miliardy dolarů (analytici očekávali 1,12 miliardy dolarů).
Čistý zisk Yahoo! se meziročně ztrojnásobil. V potaz je potřeba brát fakt, že velkou část tohoto zisku tvoří prodej podílu v čínské internetové společnosti alibaba.com. Čistý zisk Yahoo! za třetí čtvrtletí 2009 činil 187,8 milionu dolarů (13 centů na akcii; analytici očekávali 7 centů). V loňském roce byl zisk za stejné období zisk 54,3 milionu dolarů (4 centy na akcii).