První interaktivní on-line magazín pro motoristy iMOTOR funguje na českém trhu již půl roku. Za tu dobu získal již více než 50 tisíc registrovaných čtenářů.
„K dnešnímu dni jich je přesně 50 851,“ říká Jiří Červenka, ředitel divize motoristických titulů v Limemedia a šéfredaktor iMOTORu. „Přestože česká mutace vychází teprve od listopadu 2008, může se tak iMOTOR v čtenosti měřit s nejúspěšnějšími tištěnými motoristickými tituly, které jsou na trhu celá léta,“ dodává Červenka.
iMOTOR vychází od 21. listopadu loňského roku s měsíční periodicitou. Všichni zájemci si mohou jeho odběr zdarma zaregistrovat na www.imotormag.cz. iMOTOR je českou mutací magazínu, který ve Velké Británii vydává prestižní vydavatelství Dennis publishing, do jehož portfolia mimo jiné patří i magazíny Maxim, EVO nebo Octane. „Ukazuje se, že interaktivní prezentace automobilových novinek doručovaná v pravidelných intervalech přímo do e-mailové schránky uživatele mohou být stejně úspěšné, ne-li úspěšnější než tištěné časopisy s tématikou auto-moto,“ zdůraznil Jan Fahoun, generální ředitel Limemedia.