Zpravodajský portál iDNES.cz spustil svou mobilní verzi.
Ačkoli v mobilních přístrojích se objevuje již téměř 14 dní, oficiálně o této platformě promluvil server idnes.cz až včera. Po zadání adresy m.idnes.cz se dostanete na rozcestník. Ten umožní jednodušší přístup k informacím, než tomu bylo doposud. současné době jsou spuštěné rubriky Zprávy, Sport, Kultura, Ekonomika, Finance, Bydlení, Cestování, Auto, Zdraví, Revue, Hobby, Technet, Mobil, Ona, Xman, Hry a on-line reportáže. „Postupem času na mobil přesuneme celý iDNES.cz, tedy i inzertní projekty JobDNES.cz, Automodul.cz, Reality.iDNES.cz a TOPkontakt.cz,“ říká Jaroslav Kábele ředitel iDNES.cz v tiskové zprávě.
Doposud mohlo v některých mobilech působit problém nadbytek informací a obrázků. Zpřehlednění titulní stránky, zvětšení písma a odstranění přebytečné grafiky poskytne návštěvníkům větší komfort v hledání informací. Odpadá také zdlouhavé načítání stránek, zvětšení písma usnadňuje orientaci a čitelnost.
Pro firmy se navíc otevírá nový prostor pro jejich mobilní reklamu. Jak uvádí obchodní ředitel pro on-line reklamu a internet Jiří Otevřel: „Vytvořením stránek, které jsou optimalizované pro prohlížení v mobilních telefonech dáváme našim obchodním partnerům možnost oslovit reklamním sdělením tradičně bonitní cílovou skupinu čtenářů zpravodajství iDNES.cz jinou formou a v jiném prostředí, než doposud byli zvyklí. Očekáváme, že reklama na m.idnes.cz bude pro svou vysokou účinnost vhodným doplňkem pro internetové kampaně většiny našich významných klientů.“