Online reklamě se na západ od našich hranic daří. Výdaje na tento typ inzerce v Německu za tři čtvrtletí tohoto roku vzrostly o 17 procent. Výdaje na online reklamu se téměř dostaly na hranici 1,1 miliardy eur (cca 28 miliard korun). S odvoláním na německé sdružení Bitkom o tom informovala ČTK.
„Reklama na internetu nikdy nebyla silnější,“ uvedl podle agentury Reuters viceprezident Bitkomu Achim Berg. Trh online reklamy by podle něj měl získat další výrazný impulz před Vánocemi. Výdaje na online reklamu v Německu by v roce 2009 mohly činit až 1,5 miliardy eur (cca 38,3 miliardy Kč).
Online reklamě se daří také ve Velké Británii. Podle britského úřadu Internet Advertising Bureau se výdaje na tento typ propagace dostaly na konci září před objem peněz na reklamu v televizi. Online reklama se tak dostala na první místo a jako jediná zaznamenává růst, ostatní (TV, radio, OOH, kino) klesají.