Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rozhodla o udělení slev odběratelům NetMonitoru.
Klienti tak mohou ušetřit až desetitisíce měsíčně za odběr dat návštěvnosti internetu v posledním čtvrtletí tohoto roku. „Je to vstřícný krok směrem k našim odběratelům a k celému trhu. SPIR je nezisková organizace, jejímž úkolem je trh kultivovat a pomáhat všem svým členům v podnikání. Toto je jedna z forem naší pomoci. Doufáme, že to naši odběratelé ocení,“ říká předseda Výkonné rady SPIR Ján Simkanič.
Každý odběratel zapojený do projektu NetMonitor nejpozději do 31. prosince 2008 získá slevu 80 procent z plateb za měsíce září, říjen a listopad. Nesmí však mít žádné nevyrovnané pohledávky vůči SPIR (uhradit je musí do 30. září 2009). „Tímto způsobem chceme poděkovat všem za věrnost v letošním roce, který není jednoduchý,“ komentuje krok výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová.
Do projektu se zapojuje čím dál víc médií a v příštím měsíci jich bude rovných 500. Na počátku projektu, v roce 2005, měřil SPIR návštěvnost necelým sedmi desítkám internetových médií. Dnes je jich 493 a v průměru každý měsíc přibývá dalších deset.