Největší internetovou poslechovost mezi stanicemi, jejichž data audituje firma iAudit, měla i v prosinci Evropa 2. Opět došlo ke změnám na dalších pozicích, když se ČRo 1 – Radiožurnál vrátil na druhou příčku před klesající Kiss Moravu.Největší internetovou poslechovost mezi stanicemi, jejichž data audituje firma iAudit, měla i v prosinci Evropa 2. Opět došlo ke změnám na dalších pozicích, když se ČRo 1 – Radiožurnál vrátil na druhou příčku před klesající Kiss Moravu.
Jinak se pořadí v patnáctce nejposlouchanějších zásadně neměnilo, po listopadovém nárůstu spadl opět až na 15. pozici Kiss Delta, několik příček ztratilo také Radio 1 a Frekvence 1. Vyplývá to z údajů, které serveru RadioTV poskytla auditorská firma iAudit.
Většina rozhlasových stanic zaznamenala v prosinci v internetové poslechovosti proti listopadu pokles. Z první patnáctky si polepšilo pouze Fajn Radio, Radio Černá Hora a Radio Blaník.
{img id=50}
V prosinci byla jednoznačně nejposlouchanější Evropa 2, která zaznamenala 24629 unikátních posluchačů, což je o 1300 méně než v listopadu. Na druhé místo se vrátil ČRo 1 – Radiožurnál, který si proti listopadu pohoršil jen o 700 posluchačů a naladilo si jej 10335 lidí, zatímco Kiss Morava ztratil 2500 unikátních posluchačů a s 9957 posluchači je třetí. Radio Beat u providera ABradio.cz ztratilo téměř 700 lidí (nyní 8266) a naopak Fajn Radio si mírně polepšilo (nyní 8016).
K výsledku Radia Beat je třeba přidat dalších 4871 posluchačů na live.atlas.cz, část těchto dvou skupin se ovšem může překrývat a bylo by přínosné, kdyby se auditorské firmě ve spolupráci s broadcastery podařilo tyto duplicity odstranit.
Na dalších dvou příčkách zásadní změny nenajdeme, ovšem stanice, které v listopadu figurovaly na 8. až 10. pozici se výrazně propadly, nejvíce Radio 1 a Kiss Delta poklesem na 14. resp. 15. místo. Díky tomu si nejvíce polepšily stanice, které dokázaly i v prosinci zlepšit svou poslechovost, konkrétně Černá Hora a Radio Blaník.
Za zmínku stojí také výsledek Radia Limonádový Joe, které v tabulce nenajdete, protože nepatří mezi terestricky vysílající rádia. Svým výsledkem by se ovšem zařadilo mezi Expres Radio a Country Radio se zásahem 4660 unikátních posluchačů. Čistě internetové Radio Akropolis získalo přes live.atlas.cz 650 posluchačů, ale využívá především odlišné vysílací formáty, které nejsou auditovány. AWradio si v prosinci vybralo 846 unikátních posluchačů.
Je třeba dodat, že uvedená data představují pouze poslechovost provozovanou společnostmi ABRadio a.s. a Pozitiv s.r.o. auditovanou firmou iAudit. Některá rádia navíc provozují další streamy, které auditovány nejsou, takže jejich reálná poslechovost je ve skutečnosti vyšší. Do této kategorie patří mj. ČRo 1 – Radiožurnál nebo Radio 1.
„Televize si klade za cíl oslovit diváka, který má zájem o hodnotné a obsáhlé informace a nespokojí se s programem orientovaným na masového diváka.“
Tak to by dnes v buranském Česku nemělo nejmenší šanci – směšné…
Dovolil bych si poopravit – „buranů“ je tady v % asi jako všude jinde. Problém je spíše že ve vedení /v elitě/ společnosti nejsou ti praví.
V médiích nevyjímaje. Jaká elita ovšem mohla vzniknout při transformaci, kdy bylo vše, co je v civilizovaném světě neetické, nejen dovoleno, ale i oslavováno jako správné a obdivuhodné….