Všechny regionální rozhlasové stanice, vysílající na jižní Moravě, mají také svou prezentaci na internetu. Jejich kvalita je však opravdu velmi rozdílná.
Skoro sebedestruktivní úroveň mají například webové stránky Rádia Krokodýl, které byly vytvořeny před několika lety a od té doby byly aktualizovány v dy jen po odchodu některého z moderátorů a to tak, že byla odstraněna fotka daného jedince. Jinak nic. Rubrika Hot News působí spíše jako výsměch.
Symbolicky do westernových motivů je stylizována adresa první soukromé stanice na Moravě – Rádia Brno, které se orientuje na country a folkovou hudbu. Tomu také odpovídají rubriky – Hicparáda či Country Show. Jednotliví moderátoři jsou v samostatném odkazu vyobrazeni tak nekvalitně, že mohou klidně chodit bez obav po ulicích. Podle malinkých amatérských fotografií je nemá nikdo šanci poznat.
Nijak zvlášt se nesnaží na první pohled upoutat weby křestanského Rádia Proglas a brněnského studia Českého rozhlasu (s obrázky laděnými do retrostylu z počátků rozhlasového vysílání). Oba weby mají čistě informační charakter o programu, pořadech a technických parametrech vysílání.
Brněnské Kiss Hády byly prvním rádiem ze sítě rádií Kiss, které se prezentovalo i na síti a od té doby prochází jeho stránky častými proměnami. Jsou vyvedeny v jednotném černo-luto-červeném stylu kissrádií a obsahují hodně animací. Ovšem jejich prohlížení trochu skřípe. V prohlížeči Netscape po kliknutí na programové odkazy začaly stránky zlobit, v MSIE se lišta s nabídkou nenastartovala vůbec… Své fotky mají na současných stránkách jen čtyři hlavní speakrové KH. Proč ne i ostatní je mo né asi nejlépe vysvětlit vcelku velkou fluktuací zaměstnanců na této stanici. Webmaster by tak asi neměl nic jiného lepšího na práci, než pořád scanovat a scanovat…
Novou stránku má po dlouhém období, kdy jediným obsahem byla jen animace s blikajícím hledáčkem, bývalé zlínské Hit Rádio Publikum, nyní další rádio sítě Kiss – Kiss Publikum.
O aktuálnost se snaží i Rádio Zlín. Jeho stránky jsou přímo přeplněny fotografiemi – nejen moderátorů, ale i akcí (pro milovníky dívčí krásy: Kočka RZ) a dokonce snad všech přístrojů ve studiu. Takřka do posledního šroubku.
Velmi verbálně komunikativní, plné otázek typu „Znáte to?“ či „Chytnete to?“ jsou do šeda laděné pages AZ rádia, které nyní po Zlíně a okolí šíří obdobné hudební ánry jako Rádio Brno. Představení ázetka potenciálnímu posluchači je napsáno jako monolog jeho hudebního dramaturga.
Velmi podobně (špatně) na tom jsou rádia vysílající při rakousko-české hranici – hodonínské Rádio Jih a znojemské Rádio Karyon. Obě mají takřka nic neříkající prezentace, o jejichž aktualizaci si mohou pravidelní netsurfaři nechat jen zdát. Radio Jih má na webu eveden kontaktní mail, na který ale nikdo neodpovídá, Karyon se s uvedením své elektronické adresy ani neobtěžuje. Představení svých zaměstnaců vyřešily na obou stanicích společnou grupenfotografií. Lidé z Karyonu navíc na obrázku vypadají jako po nanebevstoupení…
Samostatnou prezentaci nemají jen znojemské a zlínské studio Evropy 2, obdobně jsou na tom však i ostatní lokály této dnes již takřka celoplošné stanice.