Jak efektivně napsat reklamní e-mail?

la-degustation-onlinePrávě na toto téma budou debatovat odborníci v dalším pokračování mikrokonferencí La Degustation online. Téma nese název Newslettery aneb jak se netvářit jako spam. Konference proběhne ve středu 17. dubna v pražské restauraci Element club na Smíchově.

Rozesíláte reklamní sdělení svým klientům? Zajímá Vás personalizace těchto emailů, jejich správné vytvoření s ohledem na atraktivnost, čitelnost nebo konverze? Nebo jak správně vybudovat databázi kontaktů a legislativní správnost rozesílání obchodních sdělení? To jsou témata večerní mikrokonference o newsletterech a mailingu obecně.

V rámci programu se představí Tomáš Pergler, který působí jako manažer produktového týmu ve společnosti Seznam.cz a stará se mimo jiné i o Seznam Homepage a Email, Jiří Štěpán z Etnetery pohovoří o newsletterech, které jejich agentura zajišťuje pro společnost Datart nebo Martina Bubalová, která ve společnosti Xland.cz vyvíjí emailingový nástroj Mailkit. Technický pohled nabídne i newsletter expert agentury FG Forrest, Martin Halama.

Mikrokonference v rámci série La Degustation online proběhne ve středu 17. dubna tradičně v prostorách restaurace Element club na Smíchově – Štefánikova 18/25, Praha 5. Registrace na webu www.ladegustationonline.cz.

ladegustationonline-radiotv-675
Mediálním partnerem akce je server RadioTV.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .