Sociální média jsou čím dál důležitějším komunikačním prostředkem značek i jednotlivců. Málokdo je přitom v této oblasti zběhlý tak jako Miloš Čermák. Workshop s touto osobností pořádá v pondělí 22. dubna portál pro marketingové profesionály Marketing Journal.
Miloš Čermák bude prvním hostem série vzdělávacích akcí portálu Marketing Journal. „Volba Miloše Čermáka jako první osobnosti naší série vzdělávacích akcí nebyla příliš těžká. Naším velkým požadavkem je důraz na praktičnost a předané zkušenosti. Nemáme zájem produkovat jen další celodenní konferenci s 20-minutovými příspěvky řečníků, po kterých máte pocit, že jste se nic nedozvěděli nebo že by ty dvě prezentace, co byly skutečně zajímavé, měly trvat třikrát déle. Názvem připravované série akcí je Can Do Network. Vychází z toho, že chceme pořádat workshopy a přednášky pro lidi s tzv. „Can Do Attitude“ – tedy pro ty, co v našem případě nehledají výmluvy, ale inspiraci a praktické tipy, jak zlepšit své podnikání a marketingovou komunikaci,“ říká Petr Michl, šéfredaktor portálu Marketing Journal.
Obsahem kurzu bude několik bodů, v nichž Miloš Čermák může předat velmi cenné rady a zkušenosti – tedy jak využít sociální média ve svůj prospěch, jak budovat komunitu fanoušků a workshop se dotkne i crowdsourcingu. Tyto vědomosti pak účastníkům workshopu můžou pomoci při budování svého osobního brandu, v práci nebo v podnikání.
Začátek akce je v pondělí od 18. hodin. Registrovat se můžete zde.