Nejnavštěvovanější český portál Seznam.cz odstartoval projekt Filmové středy. Návštěvníkům své hlavní stránky nabízí po dobu šesti hodin přehrání vybraného filmu zdarma, který obalí reklamou. Prvním filmem byl oskarový Kolja.
V rámci projektu Filmové středy nabízí portál Seznam.cz každou středu od 18 do 24 hodin na své hlavní stránce k přehrání filmy zdarma, osazené reklamou, podobně jako v komerčních televizích. Prvním odvysílaným filmem byl Kolja, následovat budou díla Vesničko má středisková nebo Vratné lahve.
Diváci se nicméně nemusí obávat přetlaku reklamních sdělení. V rámci prvního filmu odvysílal Seznam.cz pouze jediný reklamní spot.
Hlavní stránku portálu Seznam.cz navštíví denně 5 milionů uživatelů. To je zajímavá hodnota pro zadavatele reklamy, kterým může seznam nabídnout další zajímavé publikum a efektivně tak konkurovat komerčním televizím.