Reklamní systém PayLo překonal magickou hranici

paylo-iconProvozovatelé slevových portálů mají již půl roku k dispozici poměrně zajímavý nástroj, jak přitáhnout nové návštěvníky. Reklamní systém PayLo, který zajišťuje slevovým nabídkám zobrazovací pozice ve slevových agregátorech, již přináší poskytovatelům kuponů více než čtyři miliony návštěvníků měsíčně.

Systém PayLo je na českém trhu aktivní relativně krátce, ale jeho myšlenka se chytla stejně úspěšně jako kdysi myšlenka kontextové reklamy na různorodých webech. V tomhle ohledu přináší systém PayLo podobnou filozofii i do srovnávačů slev. Jeho úspěšnost raketově narůstá. “PayLo existuje teprve šest měsíců a za tu dobu už zprostředkovalo slevovým serverům přes 20 milionů návštěvníků v celkové hodnotě přesahující 25 milionů korun,” říká Michal Hardyn, jednatel největšího slevového agregátoru na českém internetu SlevyDnes.cz. “Zatímco v červnu jsme slevovým serverům zprostředkovali 2,6 milionu návštěvníků, v listopadu to bylo znatelně více, podařilo se překonat hranici 4 miliónů návštěvníků měsíčně,” dodává Michal Menšík, ředitel PayLo.cz a zároveň jednatel agregátoru Slevín.cz.

PayLo výhradně zastupuje hned tři přední tuzemské slevové srovnávače – SlevyDnes.cz, Slevín.cz a ZlateSlevy.cz. Systém PayLo.cz pracuje na principu aukcí o místa v jednotlivých výpisech slev. V praxi to znamená, že si slevový server předplatí u PayLo kredit, jenž mu aukčním modelem platby za proklik umožní, že se jeho produkty v nabídkách slev budou prosazovat na čelních pozicích. Tím slevový server může oslovit a získat více než 100 tisíc potenciálních zákazníků denně.

V současné době se reklamní platforma PayLo intenzivně prosazuje také na slovenském trhu, kde zastupuje slevové portály Zlava.sk, ZlavyDnes.sk a Slevin.sk. “I na Slovensku se nám daří zvyšovat návštěvnost slevových serverů využívajících náš systém. Od druhé půlky listopadu v PayLo nabízíme slevovým serverům přes 10 tisíc návštěvníků denně, což je pro většinu z nich nezanedbatelné množství potenciálních zákazníků,” dodává Michal Menšík z PayLo.cz.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .