Skupina Media Bohemia posiluje online aktivity. V rámci zjednodušování struktury a posilování synergii začlení své online projekty dosud provozované společností LIMEMEDIA přímo pod svou klíčovou dceřinou firmu Media Marketing Services – MMS, kde vzniká nová internetová divize. Server RadioTV a další online magazíny tak budou vycházet pod novým vydavatelem.
Cílem transakce je efektivnější napojení online projektů na zázemí celé skupiny. “Chceme ještě vice posilovat synergie v rámci skupiny a začlenění online projektů do struktury MMS je dalším logickým krokem,” říká ke změnám Daniel Sedláček, předseda představenstva Media Bohemia. Internetovou divizi v rámci MMS povede Jan Fahoun.
Propojením všech projektů s MMS se otevře mnohem větší prostor pro aktivní podporu portfolia webů a magazínů. To nyní čítá 16 titulů různého zaměření a součástí je i server RadioTV. Dosavadní portfolio online projektů nedoznává žádných změn, otevře se ale možnost mnohem aktivnější podpory těchto projektů přímo ze strany mediazastupitelství MMS.
Server RadioTV.cz patří do portfolia skupiny od roku 2006. První odborně zaměřený web v oblasti rozhlasového a televizního vysílání vychází už od roku 1999. Tehdy jej provozoval první šéfredaktor Radek Dresler ještě pod značkou Radia.cz. Později vydávala web již pod dnešním názvem společnost RadioTV, s.r.o., a před několika lety se tento projekt stal součástí portfolia LIMEMEDIA. Nyní se RadioTV posouvá ještě o krůček výš pod křídla nově vytvořené internetové divize v zastupitelství Media Marketing Services.
Obsah RadioTV bude i nadále tvořit Juraj Koiš a spolupracovníci Martin Petera, Jakub Bouček a Jerry Prohaska.
Pokud vše na RadioTV.cz zůstáva jakyby stejné, pak soudím, že jde pouze o „synergický“ výběr plateb za reklamy. Předpokládám, že k zásadním změnám dojde, až se zapomene, nač ptáčka lapali.