Denní Expres je nový zábavně-informační web, který staví na trendu sdílené zábavy. Tak popisuje svůj nový projekt vydavatelství Mafra, které doplňuje portfolio o internetový bulvár. Kromě zpráv nabídne zábavu, showbyznys a celebrity.
Nový projekt si klade za cíl obsadit segment zábavy
„V segmentu zpravodajství patříme ke klíčovým hráčům na trhu a naším cílem je obsadit i segment zábavy. Proto jsme přinesli něco nového, co bude čtenáře nejen bavit číst, ale co budou moct i spoluvytvářet,“ říká strategický ředitel mediální skupiny MAFRA František Nachtigall.
Web Expres.cz vede Petr Konečný, jenž dříve působil v redakci Blesk.cz. „Nechceme být jen redaktoři, kteří něco popisují, chceme být odvážní producenti obsahu, interpretovat kauzy, být aktivní součástí sociálního dění. Pro Expres.cz je autoritou a elitou facebookový status nebo obrázek na Instagramu a trendy si určují sami čtenáři,“ říká šéfredaktor Expres.cz Konečný.
Všude rozhodují pageviews, na Expres.cz rozhodnou čtenáři?
Expres.cz nabídne štítkování, kde čtenáři budou moci vyjádřit popularitu tématu emotikonem. Fakticky jde o alternativu ke známkování článků, které nabízí množství webů na českém internetu. I na základě podobné zpětné reakce bude redakce následně upřednostňovat jednotlivá témata.
Tento způsob editoriální politiky lze označit za originální až přelomový. Ve výsledku však jde o stejný postup, jaký používají redakce všech online médií. Rozhodujícím faktorem však není emoce vyjádřená čtenářem, nýbrž hodnoty pageviews, které dotyčná zpráva vygeneruje.