První z osmi letošních minikonferencí La Degustation Online se bude věnovat věrnostním programům v digitálním prostředí. Organizátor akce, Asociace.BIZ, plánuje pro letošní rok celkem osm konferencí za účasti různých odborníků z branže.
Věrnostní programy v digitálním prostředí aneb žádné plastové karty – to je téma první letošní konference. Představí se Tomáš Dufek, který v O2 řídí oddělení O2 Media a Loyalty, Miroslav Opatrný ze společnosti Axescard, která se zaměřuje na prodej a realizaci schémat v oblasti věrnostních a předplacených karet nebo Jan Leitner z Mountfieldu. O své zkušenosti se podělí i Vendula Mrázová z Wunderman Praha a Michal Kříž z agentury Dark Side.
„Návštěvníci se mohou těšit na dvě úvodní prezentace, ale hlavně na bohatou panelovou diskusi a jako vždy výborné degustační menu od šéfkuchaře restaurace Element club,“ říká manažer Asociace.BIZ Jan Bambas. První tematický večer v letošním roce, je naplánován na úterý 26. února od 18:00 hod. Jednorázové vstupné činí 590 korun, celoroční členství vyjde zájemce na 3200 korun. Další plánovaná témata zahrnuji diskuzi na téma mobilních plateb, mobilních aplikací nebo rady jak udělat správný newsletter.
Podrobnější informace a registrace na webu ladegustationonline.cz. Mediálním partnerem akce je server RadioTV.cz.