V polovině ledna přichází web Česká média s novým vzhledem. Z přehledného agregátoru se vrací k základům a znovu přináší vlastní i převzaté články s mediální tématikou. Do nabídky se vrací pravý názorový sloupec.
Prvním názorovým textem v rámci nového webu je krátká glosa s názvem „Černá svině“ týkající se nevyváženosti Americké volební noci v ČT (glosa byla v průběhu nedělního večera stažena – pozn. red.).
Na titulní stránce webu je i videorozhovor s právníkem Alešem Rozehnalem a tři hlavní články vlastní tvorby. Až v dolní části stránky následuje tradiční monitoring.
Původně byl mediální monitoring Českých médií v poměrně chaotické podobě. Web v minulosti zveřejňoval několik desítek ukázek textů denně, čtenář se v nich ale časem ztrácel. Prohledávání archivu nefungovalo spolehlivě. a přechod k přehlednějšímu layoutu byl jednou z možností jak tenhle problém vyřešit.
V roce 2013 dokončil web ČM přechod k přehlednějšímu layoutu. Obsah z jednotlivých zdrojů se shromažďoval do „boxíků“. Zůstala k dispozici i názorová lišta vpravo, ta ale zůstala dlouhodobě bez aktualizace. Zmizela multimediální lišta, ale videopříspěvky se nyní vrací. A podle nové struktury webu se patrně vrací i ono poměrně nepřehledné uspořádání převzatých článků v rámci monitoringu.
Web Česká média provozuje společnost Czech info mediálního podnikatele Jaroslava Berky. Ten původně využíval tyto stránky jako svou mediální platformu. Jeho firma svého času zajišťovala i státní informační web k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání.