Začátkem října přišel web Česká média s novým vzhledem. Z tradičního webu, který odkazuje na články s mediální tematikou, se stal přehledný agregátor, který shromažďuje obsah dle jednotlivých médií.
Původně byl mediální monitoring Českých médií v poměrně chaotické podobě. Web zveřejňoval několik desítek ukázek textů denně, čtenář se v nich ale časem ztrácel. Prohledávání archivu nefungovalo spolehlivě a přechod k přehlednějšímu layoutu byl jednou z možností jak tenhle problém vyřešit.
Nynější vzhled je mnohem přehlednější, obsah z jednotlivých zdrojů se shromažďuje do „boxíků“. Zůstala k dispozici i názorová lišta vpravo. Zmizela multimediální lišta, redakce tak už nebude produkovat vlastní videopříspěvky.
Web Česká média i nadále provozuje společnost mediálního podnikatele a lobbyisty Jaroslava Berky. Ten původně využíval tyto stránky jako svou mediální platformu a provázal ji se svou síti regionálních televizí RTA. Letos se však z televizního trhu definitivně stáhl a web Česká média přešel do úspornější podoby.