Budovu obchodního centra Galerie Harfa a multifunkční haly O2 universum rozzářily trojrozměrné venkovní reklamy. LED obrazovky přitahují pozornost kolemjdoucích od letošního dubna. 3D Walls – první stálé hyperrealistické 3D obrazovky p...
Inzerce v televizi loni dosáhla v ceníkových cenách hodnoty 42,4 miliard korun, což je o 19% více než v roce 2015. Vyplývá to z monitoringu Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.
Outdoorová reklama, Jinak řečeno venkovní reklama nepředstavuje jen tzv. billboardy. Outdoor nabízí celou škálu různých možností. Hlavní dodavatelé obsahu jsou poměrně známí hráči, jmenujme JCDecaux, euroAWK, Bigmedia a další.
Původně negativní vyhlídky, že lidé přestanou chodit do kina, se nevyplnily. Rok 2015 byl rekordním, prodalo se 12,96 milionu lístků, což je druhý nejlepší výsledek od vzniku samostatné České republiky.
Značka Pepsi přichází s vánoční kampaní. Formou „pohádkového“ příběhu o roztahovačném Santovi a chytrých a nebojácných lesních zvířátkách chce značka poukázat na důležitost hájení toho, co je dané komunitě vlastní. Mimo samotného nápoje.
VIDEOGALERIE - Denně vídáte v televizi mnoho reklam, většina z nich vás rozčiluje a nechcete ji už nikdy vidět. Existují ale též takové reklamy, které si zapamatujete jednoduše proto, že jsou vtipné, originální nebo nějak výjimečn...
VIDEOGALERIE - Denně vídáte v televizi mnoho reklam, většina z nich vás rozčiluje a nechcete ji už nikdy vidět. Existují ale též takové reklamy, které si zapamatujete jednoduše proto, že jsou vtipné, originální nebo nějak výjimečné....
VIDEA UVNITŘ - Co byste čekali od nejvíce pobuřující reklamy? Sex? Násilí? Nahotu? Zneužívání zvířat? Nikoli. Mezi deseti reklamami, na které chodí stížnosti prostřednictvím kontrolních orgánů, překvapivě vede řetězec KFC a rek...
POZNÁMKA - Listopad je tu, pomalu, ale jistě se probouzí reklamní Vánoce. Mobilní operátor Vodafone představil tento týden svou vánoční kampaň. Vánoční symboly ovšem letos nehledejte. Dominovat totiž budou velikonoční zajíčci. Ž...
Už několik let se nejen v České republice ale v celé Evropské unii mluví o výrazném omezení outdoorové reklamy především u silnic a dálnic. Nejen o tomto problému jsme si povídali s ředitelem společnosti Media channel, která se special...
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.