FOTOGALERIE UVNITŘ – Společnost Mission přichází z novým reklamním médiem. Jde o tzv. TruckBoard. Reklamní plochu v tomto případě tvoří návěs kamionu.
Firma dále používá 3D efekt a následný monitoring. Klient obdrží pravidelný měsíční přehled s údajem počtu ujetých kilometrů truckboardové kampaně. Součástí vyúčtování je také vypočítaný odhad počtu zhlédnutí.
Cílovou skupinou jsou aktivní spotřebitelé ve věku 18 až 60 let s vyššími příjmy. Dále lidé, kteří tráví dny na cestách a majitelé vozů s dálniční známkou.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.