Praxe, kdy si každý ze třinácti krajů zadával propagaci samostatně, bude brzy minulostí. Asociace krajů České republiky vypsala tendr na jednu agenturu, která veškerou propagaci zajistí.
Kraje jsou ochotny během tří let utratit za propagaci 180 milionů korun. Vítězná agentura bude připravovat kampaně, nakupovat reklamní prostor a také navrhovat a tisknout propagační materiály.
Celá akce se nelíbí jedinému kraji, kde nevládne ČSSD – hlavnímu městu Praha. Ta spolupráci odmítá.
Dnešní vydání časopisu Strategie přineslo informaci, že se do soutěže přihlásily dvě firmy (uzávěrka prvního kola byla 4. srpna). Přísné požadavky (vítěz musí mít za sebou nejméně tři podobné zakázky v objemu 30 milionů korun a zaměstnávat minimálně 30 lidí) neodradily agentury Médea a Comunica.
Kraje by celou akci rozjeli nejraději ještě do konce tohoto roku.