VIDEO UVNITŘ – Mezinárodní televizní reklamní kampaň na dietní nápoj Coke / Cola Light představuje v hlavní roli marionety tancující na píseň z filmu FlashDance.
Informaci přinesl deník Guardian, dietní Coca Cola už nechce ve své reklamě známou zpěvačku Duffy projíždějící se na kole. V minulé kampani zpěvačka vyjíždí ze zákulisí svého koncertního vystoupení, aby si mohla koupit light nápoj. Na její místo nastoupila trojice loutek Eleanor, Bernadette a Irene.
Jak už bylo řečeno, v hlavní roli se představují tři loutky – ženy. Arogantní šéfová jim přinese hromadu papírů na zpracování. Jedna ze zaměstnankyň se však naštve, kolegyně ji proto koupí dietní nápoj Coke. V závěru trojice tančí na píseň She’s The Maniac známou z filmu FlashDance z osmdesátých let minulého století. Kampaň se objeví napříč Evropou, Austrálií, Kanadou či Novým Zélandem.
Reklamní kampaň operuje s novým sloganem pro Diet Coke – „Love It Light„. V druhé polovině dubna bude tato reklama doplněna krátkými desetisekundovými spoty, společnost chce využít sociální média jako Facebook, vše doplní rádiová a outdoorová kampaň.