Na mezinárodní festival reklamy Duhová kulička, jenž se na začátku června koná ve Zlíně, přijedou významní odborníci na reklamu.
Ve Zlíně se objeví například Erin Reindlová, regionální ředitelka společnosti JWT pro střední Evropu, prezident festivalu reklamy Epica Andrew Rawlins či Vanda Wolfová, ředitelka agentury Ogilvy France.
„Odborníci takto zvučných jmen jsou příležitostí pro přihlašovatele. V rámci soutěže i konference, na které někteří z porotců také vystoupí, bude místo pro diskusi nejen o tématech přednášek, ale také o přihlášených pracích,“ řekla ČTK manažerka projektu Nela Fišerová.
Na odborné konferenci, která je určená jak pro komunikační profesionály, tak pro pedagogické pracovníky, vystoupí například kreativní ředitel Euro RSCG Michal Šiml nebo Vladimír Bystrov ze společnosti Bison & Rose. V části konference věnující se mediální výchově promluví mimo jiné také Ladislav Šťastný, ředitel Rady pro reklamu, Elizabeth Gumpová z Columbijské univerzity či Roman Šantora pracují na programu Media Smart.
Hlavním tématem sedmého ročníku Duhové kuličky, jenž je součástí doprovodného programu Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež, je zodpovědnost reklamního tvůrce a kulturní a sociální dopad reklamního díla.
Zájemci o účast v soutěži mohou své reklamní spoty přihlašovat do 30. dubna na adrese www.duhovakulicka.cz. Festival se uskuteční od 3. do 4. června.