VIDEO A FOTO UVNITŘ – 4. září začíná v anglickém Blackpoolu známý festival Blackpool Illuminations. Na akci, která probíhá až do 8. listopadu, bude k vidění mimo jiné i zvláštní tramvaj, která má místo oken digitální obrazovky. Píše o tom web superscreen.cz.
Blackpool je kromě „festivalu světla“ známý také svými tramvajemi, které jsou poslední funkční tramvaje z první generace těchto dopravních prostředků ve Velké Británii. Jejich provoz se datuje od roku 1885.
Tyto slavné tramvaje budou na dobu trvání festivalu vylepšeny o digitální obrazovky, které nahradí okna. Tuto akci připravila společnost DOOH Média Ltd z Manchesteru. „Jsme hrdí na to, že pracujeme na festivalu Blackpool Illuminations jménem místní rady. Je to pro nás příležitost ukázat naše vyjádření, koncepty a technologie a prezentovat se jako rozvíjející se DOOH společnost,“ uvedla Sasha Marks, byznys development manažerka DOOH Media Ltd. Tato společnost je v digitálním outdooru nováčkem. „Cítíme, že si tak brzy v DOOH průmyslu získáme důvěryhodnost a lidé si uvědomí, kdo jsme. Také věříme, že tak vytvoříme dostatečný zájem klientů, než jako nejmladší a nejčerstvější DOOH platforma spustíme naše obchodní aktivity za několik týdnů.“ dodala Sasha Marks.
Video ukazuje autobus, jenž byl využit při kampani společnosti Pepsi Cola. Vytvořila jej firma 24/7 Media. Historické tramvaje v Blackpoolu budou nejspíš vypadat podobně.