Britské supermarkety Iceland se zbavují celebrit, pro televizní spoty raději využijí své zákazníky.
Společnost Iceland obrací svoji pozornost opačným směrem než doposud, zahajuje celonárodní hledání zákazníků, kteří by se mohli stát novými tvářemi tohoto obchodního řetězce. Informaci zveřejnil deník Guardian. Uchazeče bude hledat na konci března, hlavním porotcem byla jmenována jedna z hvězd reklamních kampaní.
Vítěz bude vybrát porotou ve veřejné volbě, ten se pak stane hlavní tváří a bude se pravidelně objevovat napříč obchody. Jedna z dosavadních hlavních tváří byla propuštěna poté, co se její kauza s braním kokainu dostala na titulní stránky novin a tím podle marketingové ředitelky společnosti Iceland Nick Canningové ztratila kredibilitu.
Propuštění prý bylo obtížné, ale přední jsou pro společnosti zákazníci a ti by se (především matky) nemohli s představitelkou kampaní ztotožnit, navíc by poškodila značku společnosti. Obchodní síť řetězců Iceland letos oslaví 40. narozeniny.