Výrobce nápoje Muscle Milk čelí kritické palbě ze strany konkurence.
Nápoj firmy CytoSport má být populární především u sportovců, konkurenční firma Nestlé vyrábějící podobné výrobky, podala u Národní reklamní divize stížnost. Podle ní totiž výrobek Muscle Milk neobsahuje vůbec žádné mléko. Přitom v rejstříku výrobků na americkém trhu je mléko jako součást výrobku uvedeno. Nestlé celou záležitost označuje za „dezinterpretaci a klamání zákazníků„.
Deníku The New York Times zástupci společnosti Nestlé sdělili: „Zákazníci vyhledávající nápoj Muscle Milk, který je označován jako ‚nutriční nápoj‘, jsou uvedeni v omyl. Věří, že pijí ochucené mléko nebo náhradu mléčného produktu. Ve skutečnosti však kupují produkt založený na vodě neobsahující žádné mléko.“
CytoSport ale kontruje: „Nikdy jsme neoznačovali Muscle Milk jako ochucené mléko. Naše strategie udělala všem jasno už dávno – přes deset let je náš výrobek prodáván jako vysokonutriční produkt navržen podle jednoho z nejpřírodnějších jídel – lidského mateřského mléka.“ Roční obraty obou firem rozdělují značné rozdíly, Nestlé za rok 2008 vydělalo 100 miliard dolarů, konkurence „pouhých“ 200 milionů.
CytoSport na sebe upoutává delší dobu, ke své propagaci najímá přední basketbalové hvězdy. Společnost Nestlé byla první, kdo Nesquik promoval jako nápoj pro atlety, ovšem jen v práškové formě. CytoSport dodala na trh jako první už hotový nápoj. Muscle Milk sebe propaguje jako nápoj bez laktózy, od komise dostalo doporučení, aby na etiketu přidala nápis „obsahuje ingredience odvozené z mléka„.