Česká pošta v minulém týdnu otevřela pobočku v pražském nákupním centru Eden. Chce tak zákazníkům ukázat novou tvář a směr, jakým se bude udávat.
Jednou z užitých moderních technologií jsou i plazmové obrazovky. Ta informuje o poštovních novinkách, produktech a službách. V blízké době se v dolním textovém řádku obrazovky mají objevit také informace převzaté z ČT24. To však není vše, co plazmy umí, jde také o první instalaci digital signage v kombinaci se směrovým zvukem. K ozvučení jsou použity audioreflektory.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.