Fantazii se meze nekladou, na Slovensku běží reklama na vodu z vodovodu.
„Celý svět nám může závidět pitnou vodu z vodovodu,“ o tom chce slovenské občany přesvědčit Asociace vodárenských společností SR (AVSSR) v nové propagační kampani. Informaci přinesl server Medialne.sk, kde najdete i video. Kromě televize se kampaň (využívající 3D animaci) objeví také v rádiu či v tištěných médiích. Autorem je košická agentura Penelopa.
Hlavní postavou spotu je modrá kapka, která ze začátku spotu skáče ve sklenici čisté vody (jak jinak než natočené z vodovodu). Motivem je heslo: „Piji zdravou vodu – nápoj z vodovodu.“ Hlas propůjčil staniční hlas TV JOJ Michal Hudák. Spot vychvaluje přednosti – složení či nízkou cenu. Vyjmenovává tak důvody, proč může „celý svět závidět„.
Impuls podle tiskové zprávy AVSSR přišel ze strany médií: „Vodárenským společnostem média vyčítají slabou informovanost o produktu i absenci reklamy na produkt.“ Cílová skupina je vskutku široká, jsou jí všichni odběratelé vody, speciálně se však zaměřuje na žáky středních a vysokých škol. Pro ně je zároveň připravena soutěž. Ambicí celého projektu je změnit pohled obyvatel na pitnou vodu z vodovodu. Kampaň potrvá do 31.října.
Přijeďte si k nám tu dobrou vodu z vodovodu nejdřív ochutnat :-) A s tou nízkou cenou je to fakt dost špatnej vtip :-/