V meziročním srovnání nedopadlo první pololetí letošního roku pro venkovní reklamu příliš úspěšně. Propad příjmů je přibližně dvacetiprocentní. Tyto údaje vyplývají z výzkumu agentury TNS Media Intelligence. Mediální agentura OMD očekává letos u outdoorové reklamy pokles o 15 procent.
Podle odborníků situaci nezachrání ani říjnové volby do Poslanecké sněmovny, avšak mohou ji zmírnit. „Ze začátku roku 2009 mohl outdoor těžit z dlouhodobějších rezervací, ale s přibývajícím časem se propad investic zvyšuje. Za normálních okolností by nejspíše dosáhl skoro až k úrovni poklesu celého trhu,“ napsal na webu OMD Vít Smékal. Celkový propad trhu by měl dosáhnout podle OMD až 25 procent.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.