Mladé dívky by mohly být na novou kampaň příliš citlivé, varují někteří.
Reklama bude k vidění na anglických stanicích vždy po deváté večerní, prostor dostane například na komerčních ITV, Channel 4 nebo Sky. Diváci uvidí mladou dívku, která se probudí vedle chrápajícího partnera, ta následně v autobuse uzří matku s plačícím dítětem, v lékárně potom pátrá po výrobku Levonnele One Step, není totiž na roli matky připravena. Na závěr zazní slogan „jaká úleva“. Objevují se zastánci reklamy, ale jsou i opačná stanoviska – reklama výrobek nesprávně prezentuje jako nouzovou antikoncepci. Ve skutečnosti hlavní funkce výrobku je přerušení vývoje již započatého embrya a ne jako prevence proti otěhotnění. Pilulky si budou moci koupit dívky starší 16 let.
Mezi zastánci se ozvala například dobročinná organizace věnující se sexuálnímu zdraví. Její tisková mluvčí pro deník Belfast Telegraph řekla: „Jsme potěšeni nouzovou antikoncepcí – je to hlavní součástí prevence v nechtěném těhotenstvím.“ Navíc ji těší, že se reklama odvysílá v televizi. Dodává, že „protrhnutí kondomu je noční můrou snad každé ženy. Takové reklamy informují a vzdělávají ženy o tom, co dělat v dané situaci. Čím dříve pilulku užijí, tím efektivnější je.“ Pilulka je jediná svého druhu ve Spojeném království Velké Británie a Serverního Irska.