VIDEO UVNITŘ – Britské vydavatelství Condé Nast se rozhodlo pro propagaci svého nového časopisu Love vytvořit nejdelší reklamu v digitálním outdooru ve Velké Británii. Píše o tom web screens.tv.
Na velké obrazovce v londýnském Holland Parku tento týden běží sedmiminutový propagační spot, v němž je propojena každá stránka nového časopisu s reklamou. Tato sedmiminutovka je kombinována s klasicky dlouhými propagačními spoty.
Pro propagaci jsou dále využity digitální plakáty v Londýně a obrazovek v metru.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.