V pondělním tisku se mobilní operátor Vodafone omluvil konkurenci za umístění parohů na jejich billboardy.
V prosinci roku 2006 vsadil mobilní operátor Vodafone na neotřelou reklamní kampaň, symbolem vánoční reklamy se staly čivavy přestrojené za soby. Tyto parohy pak navíc operátor umístil i na reklamní poutače patřící konkurenci (ať už bilboardy, telefonní budky a jiné).
Omluvu už v minulosti vysoudila Telefonica O2, nyní tak Vodafone činí směrem k T-Mobilu. „Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se omlouvá společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. za porušení dobrých mravů soutěže tím, že ve dnech 5. a 6. prosince 2006 umístila na reklamní nosiče pronajaté k prezentaci vánoční kampaně společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. své reklamní předměty, čímž hrubě zasáhla do jejích práv,“ zní text omluvy.
K TÉMATU: Vodafone se musí omluvit konkurenci, billboardy označil „parohy
Vodafone se společnosti T-Mobil omluvil formou inzerátů v pondělním tisku, tato omluva vyšla na stránkách MF Dnes a Hospodářských novin. Výše uvedené sdělení zaplnilo polovinu strany v několika opakováních, některá písmena jsou navíc vytištěna tučně, připomínají tvar sobích parohů.