Vytvořte vlastní reklamu„, láká Peperami

peperamiPotravinářský gigant Peperami nabízí za nápady až 10 tisíc dolarů.

Firma hledá nápady pro svou novou reklamní kampaň, zapojena má být i známá firemní postavička (viz obrázek). Po 16 letech chce změnit svoji strategii a hledat nové talenty a nápady. A jaké důvody vedou k těmto krokům? Logicky snaha ušetřit za náklady, reklamní agentury jsou prý příliš drahé. Nejlepší nápady budou překlopeny do televizní podoby a stanou se rovněž součástí tištěných médií.

Všichni věří, že radikální řešení ponese své plody. Přednost dávající tisícům amatérům před malým týmem profesionálů. Autoru postavičky (Lowe London) se dostalo poděkování za dobře vykonanou práci a přínos firmě. Jeho odkazu chtějí využít i pro další směřování reklamní strategie. Své nápady mohou lidé zasílat ještě dva a půl dne, firma zřídila i speciální web – http://www.ideabounty.com/, na němž je místo pro kreativní jedince.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: