AdShow: I reklama na toaletní papír může být roztomilá

adshowVIDEOGALERIE – Denně vídáte v televizi mnoho reklam, většina z nich vás rozčiluje a nechcete ji už nikdy vidět. Existují ale též takové reklamy, které si zapamatujete jednoduše proto, že jsou vtipné, originální nebo nějak výjimečné. Tento týden vám přinášíme pilotní díl nového seriálu „AdShow“. Hlavní slovo tu budou mít reklamy jedná vás snad v kladném slova smyslu zaujme. Druhá naopak bude tak trochou „hrozná“, už na jedno podívání bude totiž „lézt na nervy“.

Specialitou nového seriálu „AdShow“ bude fakt, že veškeré reklamy zde umístěné budou na takové výrobky/služby u nás nedostupné (zpravidla z Velké Británie), čili nebudeme zde nikomu „dělat reklamu“. A abychom rozklíčovali název „AdShow“, první dvě písmena pochází z anglického slova „Advertisement“ (tedy „reklama“) a „Show“ jednoduše znamená „ukázat“. U každé reklamy najdete přepis v angličtině a český překlad. Máte-li i vy nějakou zajímavou zahraniční reklamu, určitě nám na ni pošlete odkaz v diskuzi nebo na sociálních sítí Facebook nebo Google+.

Když psi nedělají jen pevná „hovínka“, používají papír

Ne vždy musí pejsci v reklamě „dělat pevná hovínka“. Společnost Andrex láká na svůj ekologický toaletní papír prostřednictvím animovaných pejsků. Určitě si oba pejsky zamilujete.

Brand new Andrex Eco. We had to find a very special ingredient – bamboo. It’s a combination of bamboo fibre recycle paper that gives you the softness you expect from Andrex. So swap your roll at home and see if anyone notices. They’ll be completely bamboozled. So go on, get bamboozling with new Andrex Eco.“

„Zbrusu nový Andrex Eco. Museli jsme hledat speciální přísadu – bambus. Je to kombinace bambusových vláken, která dávají recyklovanému toaletnímu papíru jemnost, kterou od Andrex očekáváte. Tak doma vyměňte svou roli papíru, jestli si toho všimnou. Určitě je obalamutíte. Běžte…“

Když nevidíte, koho líbáte

Pro ty, co hledají správné brýle. Kdy poznáte, že potřebujete dioptrické brýle? Uvidíte… Reklamu patrně není snad ani třeba překládat, všichni zúčastnění se zdraví „Hi.“ („Ahoj.“) a slečna nakonec prohlásí: „Sorry.“ („Promiň.“)

Should’ve gone to Specsavers. Glasses from 25 pounds.

„Měla jít do Specsavers. Brýle již od 25 liber.“

Hlavně nesrovnávat, prosím! A už vůbec ne pojištění!

Myslím, že jsem ve svém životě moc horších reklam neviděl. Stačí vidět jednou, po denním sledování doporučujeme navštívit psychiatrickou poradnu. Samotná reklama by nebyla až tak hrozná, ale když slyšíte stokrát „Go Compare“ nepovedeným operním zpěvem…

I’ll huff and I’ll puff and you’re gonna need some insurance. Go Compare! When you insure you must be sure to Go Compare. Simply click very quick. Go Compare! So wait no longer to save your wonga. When you insure be sure to go to Go Compare! Once again the big guy saves your bacon! Co Gompare!

„Fouknu a budete potřebovat pojištění. Go Compare! (Jdi srovnat!) Když jdete něco pojistit, určitě navštivte Go Compare. Jednoduše klikněte rychle. Go Compare! Nečekejte více, abyste ochránili svůj majetek. Když jdete něco pojistit, určitě navštivte Go Compare. Zase jednou vám ten tlusťoch zahránil šunky! Go Compare!“

Melodii, kterou nedostanete z hlavy

Patrně však svůj cíl reklama splnila, když totiž uslyšíte jen samotnou melodii, vybaví se vám název firmy a co dělá. Takže ještě jednou společnost Go Compare!, tentokrát jako němý film. Není to ale o nic lepší… To „Go Compare!“ prostě slyšíte, i když ve skutečnosti je reklama němá.

Go Compare! Don’t hang about, go check them out at Go Compare. When you’re feeling thrifty they’re good and swifty. They waste no time at Go Compare. Simply click, they’re very quick at Go Compare. As costs get sleeper, find something cheaper. And you’ll thank your stars that you went to Go Compare! There goes our no claim bonus.

„Go Compare! Nepostávejte a jděte je zkontrolovat na Go Compare. Když potřebujete být šetrní, jsou dobří a promptní. Na Go Compare neplýtvají vaším časem. Prostě klikněte, na Go Compare jsou velmi rychlí. Když se ceny zvyšují, najděte něco levnějšího. A poděkujete svým hvězdám, že jste šli na Go Compare. A tady je místo na naše oznámení: ‚žádný bonus není garantován‘.“

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: