Provokativní a kontroverzní reklama rozhodně zaujme každého, ne vždy je to bez rizika. (Pokračování textu…)...
V Rakousku se rozběhla kampaň, která vyzývá k používání kondomů. Stylizované fotografie na plakátech však pobuřují věřící po celém světě. (Pokračování textu…)...
Těžištěm roadshow Zatočte s elektroodpadem je mobilní informační centrum. Hlavním cílem je informovat širokou veřejnost o zpětném odběru elektrospotřebičů a o důležitosti ochrany životního prostředí. (Pokračování textu&helli...
Kampaň Ministerstva dopravy Nemyslíš - zaplatíš se v následující fázi zaměří na motorkáře. Zejména jim jsou určeny billboardy, které varují před rychlou jízdou. (Pokračování textu…)...
Není odvětví, které by nezasáhla finanční krize. Té se nevyhnul ani reklamní trh, jeho objem se zmenšil až o pětinu. (Pokračování textu…)...
Festival umění ve veřejném prostoru Street For Art se letos rozhodl pro velmi netradiční umístění vlastní propagace. (Pokračování textu…)...
Česká národní banka (ČNB) minulý týden uvedla, že vylučuje užívání bankovek k reklamním účelům. Reagovala tak na informace některých médií o tom, že soukromá společnost nabízí na internetu umístění reklamy firem na státní b...
Čeští euroskeptici letos kandidují pod hlavičkou nové strany Libertas.cz. Kandidáti slibují zastupovat české zájmy, ale ve své prezentaci na plakátech mají gramatické chyby. Informovala o tom iDnes.cz. (Pokračování textu…)...
Mediální agentura OMD zveřejnila svůj odhad vývoje reklamních investic v letošním roce. Vypadá to, že bude ještě hůř, než se očekávalo na konci loňského roku. Jediným segment, jenž si drží tendenci růstu je internet. Ostatní méd...
Doporučujeme
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
© Copyright RadiaCZ s.r.o., IČO: 06533434, Sídlo: Koperníkova 794/6, Vinohrady, 120 00 Praha 2